Fotogalleri

Kære billednyder.

Her er et galleri af billeder fra forskellige aktiviteter i foreningen.

15 oktober 2022

Mark jagt med deltagelse af 6 medlemmer og en gæst, Der blev set lidt fasaner og meget råvildt.

8 oktober 2022

Forenings jagt med 17 deltager, der blev set meget vildt men desværre ikke noget på paraden. Der blev afprøvet en ny måde at drive i stykket bag skurvognen.

4 september 2021

Stort tillykke til Steffen med den fine spids hjorte, der er skudt fra tårnet ved Engen.

23 august 2020

Den årlige aktivitets dag hvor 18 medlemmer var mødt op. Der blev startet ud med rundstykker inden der var lodtrækning til Hjortejagt for årskortholdere.

Herefter var der gang i både opgradering af skurvogn og nedklipning og klargørelse til forenings jagter.

Dagen blev afslutte med grillede pølser med brød

Tak til de fremmødte

Maj /Juni 2020

Bukkepral Forår 2020.

Søndag den 17 maj skød Erik en fin seksender i nordstykket. Tillykke med Bukken.

Også Anders har skydt en fin buk, skudt på engen. Tillykke med bukken.

27 januar 2020

Sæsonens sidste foreningsjagt, super dag med masser af vildt i skoven, desværre blev der ikke skudt noget, men sådan er jagt😊 men så var det godt at jægerne kunne glæde sige over at komme i en varm pavillon samt noget lækket gulasch suppe🤤😁

12 Januar 2020:

Trykjagt i Ringive og Karlskov området. God dag med masser af lokale folk der vil være med til fælleskabet I👍🏻 vi var desværre ikke heldige at skyde kronvildt, men mange fik nogle fantastiske oplevelser med kronvildt, og andet vildt😊 og der var en stor opbakning til at vi mødes igen næste år.

27 12 2019:

Foreenings julejagt med både dyr og snepper på paraden

7 december 2019:

Rigtig god dag med masser af vildt i skoven, rigtig mange havde også chancen til at se kronvildt idag

17 november 2018:

Forenings jagt med efterfølgende guleærter

Før 2019:

Aktivitetsdag

Diverse Natur (ikke fra foreningen)