- Flugtskydning 2019 -

Ringive Jagtforening er stadig en del af Blåhøj Skydebane.

Der skydes på Blåhøj Skydebane:

• Alle lørdage i marts kl. 12.00 - 15.30.
  • Fra starten af april og til august skydes der torsdag aften fra 18.00 - 21.30.
  • I august skydes både tirsdage og torsdage.
  • I september skydes torsdage.

På hjemmesiden blåhøjskydebane.dk samt på Blåhøj Skydebanes Facebookside, kan man finde information om åbningstider, arrangementer etc.

Øvrige flugtskydningsaktiviteter i 2019, som er i støbeskeen, men ikke fastlagt endnu, står nedenfor. Opdateringer sker i løbet af foråret, her på siden.

Tørringskydning/ Trekantskydning. Foreningsmesterskab for hold og individuelt, mellem Tørring, Thyregod, Ringive, Filskov, Blåhøj og Brande. Brande er arrangør i 2019. Hyggeturnering over tre skydninger i juni og august.

Datoerne er offentliggjort. Se link her.

Kommunemesterskaber Vejle Kommune. Arrangeres i 2019 af Givskud Jagtforening. Forventes i juni.

Banen Rundt i Blåhøj. En hyggeaften med skydning, hvor alle kan være med, endda med vinderchancer. Sæt kryds i kalenderen fredag 28. juni 2019.

Nytårsskydning i Blåhøj. Altid den første lørdag i januar, (lørdag d. 4. januar 2020) så der er et stykke tid til. Her kan selv de øvede få kamp til stregen.